מבנה תוכנית הלימודים
תכנית הלימודים תתאפיין בחדשנות פדגוגית, תוך שילוב שיטות הוראה והערכה חדשניות, הכוללות שילוב טכנולוגיה בהוראה, כגון מציאות מדומה, אולטראסאונד ליד מיטת המטופל, ולמידה דיגיטלית סינכרונית וא-סינכרונית. הלימודים הקליניים יאופיינו בהוראה ליד מיטת המטופל בקבוצות קטנות, בבתי החולים ומרפאות הקהילה בגליל. בנוסף, תתאפשר בחירה רחבה בהתאם לרצונם של כל סטודנט וסטודנטית, אשר יוכלו לקבוע את דרכם על פי תחומי העניין האישיים.
במהלך השנתיים הראשונות, תונח התשתית המדעית הדרושה ללימודי הרפואה והיא תכלול קורסים בסיסיים במדעים מדוייקים, מדעי החיים ואנטומיה. כבר בשנה זו הסטודנטים ייחשפו לעשייה הרפואית בבתי החולים המסונפים לפקולטה, ולאוכלוסיות המיוחדות המרכיבות את הפסיפס המיוחד של הגליל. השנה וחצי הבאות יוקדשו ללימודים אינטגרטיביים שיעניקו לסטודנטים ידע בתפקוד מערכות הגוף השונות בבריאות ובחולי, בריאות הציבור, ואתיקה רפואית. כבר בשנים הראשונות האלה ילמדו הסטודנטים את הכישורים הקליניים הראשוניים, הכוללים לקיחת אנמנזה, בדיקה גופנית, וכישורי תקשורת.
בתום שלוש וחצי השנים הראשונות הסטודנטים יקבלו תואר בוגר במדעי הרפואה .(B.Med.Sc) שנתיים וחצי הבאות הבאות ילמדו הסטודנטים לימודים קליניים בבתי החולים ובמרפאות המסונפים לפקולטה. הלימודים יתקיימו בקבוצות קטנות בסביבה הקלינית ומסביב למיטת החולה.
חלק מעתיד הרפואה הוא בטיפולים שינתנו מחוץ לכתלי בית החולים. לכן, אנו רואים חשיבות רבה בלימודים שיעשו גם במרפאות הקהילתיות במקצועות השונים, התנסות ברפואה דיגיטלית מרחוק ואשפוז בית. בשנה האחרונה הסטודנטים יפתחו את כישוריהם הקליניים העצמאיים בפיקוח רופאים בכירים על מנת שיוכלו להשתלב במערכת הבריאות כרופאים מהמניין בתום לימודיהם. בתום ההכשרה המקיפה, ולאחר שנת הסטאז,' יוכלו הסטודנטים לעסוק בכל מקצוע רפואי בו יבחרו.
במהלך התואר יתקיים קורס מגישי עזרה ראשונה 60) שעות( מטעם מד״א ובסיומו יחולקו תעודות מע״ר איתן ניתן יהיה להתנדב בתחנות מד״א השונות.